Gjest gry1986 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 lurer på om noen kan dele sine erfaringer/ anbefalinger anngående ulike prevangsjon. tror p-piller blir et stort problem å huske å ta mitt oppi babytåken...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Jeg var veldig fornøyd med min hormonspiral. Ingen plagsomme bivirkninger, lite mensen også ble jeg raskt gravid etter at jeg tok den ut!
Kjærlighet <3 Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 De fleste legene anbefaler visstnok spiral, ettersom jeg har skjønt. P-piller kan du ikke ta om du skal amme. Minipillen er ett alternativ. Her skal mannen steriliseres så jeg slipper å tenke på prevensjon :-)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. januar 2011 #5 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har brukt minipillen cerazette etter begge fødslene mine. Har vært veldig fornøyd ettersom jeg slipper mensen når jeg tar dem. Ikke har det vært vanskelig å huske heller, ble fort en vane å ta dem etter tannpussen på kvelden
SuperMoM <3 Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Her blir det helt garantert hormonspiral. Jeg ble gravid på pillen,og det atpåtil med tvillinger. Sååee.. Jeg kommer til å ta den beste løsningen og gå for hormonspiral Var iallfall det sykehuset anbefalte. De sa det var så godt som å være steril
septemberpiken Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har brukt minipille (cerazette) og er kjempefornøyd. Det er ikke vanskelig å huske når den tas samtidigf med tannpussen om kvelden, for den husker du vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå