Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #27 Skrevet 4. januar 2011 Tror ikke vi gjør det likevel. Han avslørte i dag at han har fått seg kjæreste. Kjenner at jeg er litt misunnelig ...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #28 Skrevet 4. januar 2011 hehe enten har du store fritidsproblemer og lager tøyseinnlegg for å lage reaksjoner her. eller så er du en veldig dårlig kone og et veldig dårlig menneske (siden du har så stort ønske om å være utro)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #29 Skrevet 4. januar 2011 Har vel ikke større "fritidsproblemer" enn du har, faktisk ingen i det hele tatt. Synes kanskje du for framtida bør forsøke å holde deg til saken framfor å blande inn andre ting som du ikke har noe greie på likevel. God bedring! Det er håp for alle.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #30 Skrevet 4. januar 2011 Da var du for seint ute, da..... Kanskje på tide at han finner seg en ny hybel?!? He, he..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #33 Skrevet 4. januar 2011 Jaja, dere kan vel fortsatt ta badstu sammen, alle tre kanskje på en gang? Kan jo bli en trekant ut av det, skal du se.
Simbim Skrevet 19. februar 2015 #34 Skrevet 19. februar 2015 Jeg venter på min tante.. Tror hun har skjønt at jeg har virkelig lyst på henne... Tenker på henne flere ganger i uken, men ser henne ganske sjeldent.. Jeg tror hun har like så mye lyst på meg som jeg har lyst på henne.. Hun sier alltid at jeg må ta en tur til henne når vi møtes... Så deilig hun er.. Har så lyst på deg tante *** lagd en side på tumblr som er til deg.. tantejegvilknulledeg.tumblr.com Hilsen *****
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #36 Skrevet 19. februar 2015 Regner med dette er tull. Hvis ikke er du så korka i hodet at du fortjener å ødelegge ditt eget liv. Men å ødelegge livet til mannen din, og evnt barn ved å være utro det har du ikke ofret en tanke eller? Anonymous poster hash: e7bc9...2a5
februarprins2013 Skrevet 19. februar 2015 #37 Skrevet 19. februar 2015 KVALMT, uansett om du er inngift eller ei
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #38 Skrevet 19. februar 2015 Hva er poenget med å dra frem fire år gamle tulletråder. La dem heller dø i stillhet. Anonymous poster hash: 764ea...efa
Jezebel Skrevet 19. februar 2015 #39 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Eller regnes det som incest? Jeg er 32, han 24, og han leier en hybel i kjelleren vår. Der har vi også en badstu, og vi har begge sett hverandre helt nakne flere ganger inn og ut av badstua. Jeg tenner på ham, og det er veldig, veldig lett å se at han tenner på meg også. Fantaserer om ham, og kunne tenke meg å ligge med ham snart. Er vel ikke noe galt i det?Hvis min søster/svigersøster hadde lagt seg etter barna mine (i fremtiden) så hadde hun ikke vært søsteren/svigersøsteren min lengre. Enkelt og greit! Endret 19. februar 2015 av Jezebel
Jezebel Skrevet 19. februar 2015 #40 Skrevet 19. februar 2015 Mannen min? Regner med at han bare blir glad til for å få avlastning... Dessuten skjønner han nok at denne litt enfoldige nevøen trenger seksuell opplæring. Og jeg er en meget erfaren dame som behersker det meste. Jeg skal være snill med ham og lære ham alt om seksuallivets gleder. Er allerede i ferd med å kle meg naken, siden han kommer hjem om en halvtimes tid. Er vel egentlig ikke nødvendig å varsle om hva dette er. Men det rimer på Rock n' Roll, fiskeboll.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #41 Skrevet 19. februar 2015 Har vel ikke større "fritidsproblemer" enn du har, faktisk ingen i det hele tatt. Synes kanskje du for framtida bør forsøke å holde deg til saken framfor å blande inn andre ting som du ikke har noe greie på likevel. God bedring! Det er håp for alle. Nesten alle... Anonymous poster hash: f7201...c22
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #42 Skrevet 19. februar 2015 Du det hadde jeg droppet. Om dette kommer ut i familien vil du sikkert falle katastrofalt i unåde i hele svigerslekten. Pul noen andre, helst mannen din. Anonymous poster hash: 3fee0...dae
Chl85 Skrevet 19. februar 2015 #43 Skrevet 19. februar 2015 Hvis dette ikke er et trolle innlegg, så sier jeg bare en ting..... GRØSS OG GRU... usj.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #44 Skrevet 19. februar 2015 Jeg anser også mannen min sine nevøer og nieser som mine nevøer og nieser, men når det er snakk om incest, er det blodsbånd som gjelder. Dessuten er det vel ikke incest når mannen er voksen.....? Har du tenkt å gjøre det? Incest har ikke noe med alder å gjøre. Barneombudet har på sine hjemmesider definert incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn, en definisjon som også omfatter ste- og adoptivforeldre. Anonymous poster hash: 5b70a...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå