Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Eller regnes det som incest? Jeg er 32, han 24, og han leier en hybel i kjelleren vår. Der har vi også en badstu, og vi har begge sett hverandre helt nakne flere ganger inn og ut av badstua. Jeg tenner på ham, og det er veldig, veldig lett å se at han tenner på meg også. Fantaserer om ham, og kunne tenke meg å ligge med ham snart. Er vel ikke noe galt i det?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hvis han er 24 år og oppegående mann så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke ok! For å snu det på hodet: Er det ok at en onkel knuller sin niese?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke incest så lenge fyren er oppegående og over den seksuelle lavalder. Jeg personlig ville ikke gjort det, da det hadde blitt for nært biologisk for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Vi er jo egentlig ikke i slekt, siden det er sønnen av broren til min mann. "I 1800 ble det slutt på straff for blodskam i "uegentlig forstand", dvs. mellom besvogrede; personer som hadde fått slektsmessig fellesskap gjennom slekningers giftemål, men uten egentlige blodsbånd seg imellom." Ut fra dette tror jeg nesten vi kan pule likevel. Nå ble jeg glad!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Onkel og niese-forhold er vel greit, så lenge det ikke er dattera av ens egen bror, men altså en datter på motsatt side, uten slektsforbindelse i egentlig forstand.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Jeg regner med at det er greit for mannen din også?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Mannen min? Regner med at han bare blir glad til for å få avlastning... Dessuten skjønner han nok at denne litt enfoldige nevøen trenger seksuell opplæring. Og jeg er en meget erfaren dame som behersker det meste. Jeg skal være snill med ham og lære ham alt om seksuallivets gleder. Er allerede i ferd med å kle meg naken, siden han kommer hjem om en halvtimes tid.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Har vanskelig for å se at dette kan være et seriøst innlegg - men hvis det er det vil jeg si JA det er noe galt i det!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 Det beste ville kanskje være om dere nøyde dere med å være nakne sammen i badstua, og ikke ligge sammen. Tror dere begge vil komme til å angre på det siste.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Er jo ikke biologisk bånd mellom dem! ... Pul i vei
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #17 Skrevet 4. januar 2011 Det er IKKE å regne som incest. Dere kunne til og med ha giftet dere, akkurat som søskenbarn kan gifte seg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #18 Skrevet 4. januar 2011 Blir feil å sammenligne det med søskenbarn.. Det finnes jo IKKE noe biologisk bånd mellom HI og nevøen!.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #19 Skrevet 4. januar 2011 ...hvor lenge har du vært tanta hans og sier han "tante" til deg?? har du kjent ham oppigjennom ungdomstiden hans og han kaller deg for tante, er det så godt som biologisk mener jeg!! fykj kunne ihvertfall ikke tenke meg å gjøre noe sånt. og mannen din er fortsatt gidt med deg ????
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #20 Skrevet 4. januar 2011 Så lenge begge er voksne mennesker og det ikke foreligger noen form for tvang eller press (som utleier skal du være litt forsiktig her) skal dette være uproblematisk. Dere er ikke i så nær fammilie at det vil regnes som incest. Straffelovens §§ 197, 198 og 199 omhandler incest: §197: seksuell omgang med person i nedadstigende linje, herunder adopterte etterkommere, straffes med fengsel i inntil 5 år. §198: samleie med bror eller søster straffes med fengsel i inntil 1 år. Personer under 18 år skal ikke straffes. §199: seksuell omgang med fosterbarn, pleiebarn, stebarn eller andre barn som står under noens omsorg, myndighet eller oppsikt, straffes med fengsel inntil 5 år. På samme måte straffes den som skaffer en annen seksuell omgang med noen som han selv står i et slikt forhold til. Om han faktisk er interesert i å ha sex med deg, selv om han tenner på deg, er et annet spørsmål, men juridisk er det ikke værre om du ligger med nevøen din enn med en hvilken som helst annen leieboer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #21 Skrevet 4. januar 2011 Kjør på, gale kvinnemenneske. Helt sikker på at foreldrene hans også synes det er helt greit at han høvler over tanta si. Litt av en icebreaker for familieselskapene!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #22 Skrevet 4. januar 2011 Det styrker altså bare mitt argument i forhold til nevøen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #23 Skrevet 4. januar 2011 Hvorfor skriver du at han er nevøen din når han ikke er det? Selvsagt kan du ha sex med din mannlige leieboer hvis dere begge har lyst til det og har samvittighet til det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #24 Skrevet 4. januar 2011 Han er faktisk nevøen min. Det er nok bare du som har en for snever def. på nevø. Omfatter jo også ektefellens slektsside.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #25 Skrevet 4. januar 2011 Jeg anser også mannen min sine nevøer og nieser som mine nevøer og nieser, men når det er snakk om incest, er det blodsbånd som gjelder. Dessuten er det vel ikke incest når mannen er voksen.....? Har du tenkt å gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå