Gå til innhold

Er dette en jeg bør holde meg unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott mann, deilig, snill, morsom, tøff.........egentlig alt jeg søker. Når vi møtes så prater vi om alt, om forhold, jobb, drømmer og ønsker. OG kysser selfølgelig. Ikke kommet til sex-delen ennå, men mest jeg som holder igjen.

Dette fordi jeg ikke vet hva han vil og jeg vil ikke ende med å være skuffet fordi vi ville helt ulike ting. Det er altfor tidlig å spørre. Han får seg aldri til å avtale å møte meg, men når vi treffes er han så god. Han sender aldri sms uoppfordret, men kommer alltid når vi først har en løs avtale om å møtes.

Men så har jeg nå oppdaget at han lyver på alderen (han er langt eldre enn han først sa).......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarer på ditt eget spørsmål.

Når magefølelsen får deg til å skrive et innlegg om det her inne så er det ikke noen tvil.

Skrevet

Hvis du må stille deg spørsmålet er det ikke fyren for deg...

Skrevet

Hvis han lyver på alderen, er det all grunn til å være obs på at han kanskje lyver om andre ting også.

Beklager at jeg er cynisk, noe brent av livet vet jeg at menn kan tenke seg å gjøre nesten hva som helst for ett ligg. Og at veldig få er noe å samle på.

Følg intuisjonen din, du, og hold deg litt rolig en stund, så vil du nok bli sikker på hva du tenker etter hvert. Om han er noe å ha, eller bare vil få deg i senga.

For øvrig kan en høyere alder være en god ting: De er ofte litt mer modne når de blir eldre.....

Skrevet

Tja, jeg har en mann som er slik. Han kan være på jobbreise i 14dager uten å sende sms/ringe. Selv i starten av forholdet vårt kunne han spørre "hva er det du vil?" eller "er det noe mer du vil?" når vi snakket i telefonen... (han har faktisk blitt bedre!)

Har nå vært sammen i 14år, "godt gift" og to barn i lag. Ville ikke byttet han ut for alt i verden.

Skrevet

Ville droppet han. Husk at ofte den mest fristende frukten på fruktfatet er ofte den som er falsk.

Skrevet

Jeg er HI. Takker masse for svar.

Ja han er nok en jeg bør holde avstand til........enn så lenge. Så får jeg se om han kommer mer aktivt på banen med tiden. Gjør meg ingenting at han er eldre enn meg (han er 47 og jeg er 33), men det at han lyver om det er jo ikke bra....

Æsj, jeg som likte ham.

Skrevet

Sikker på at han ikke er utro på disse jobbreisene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...