Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Får ikke lest svaret på den opprinnelige tråden:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 hei du blir plutselig syk feks du er frisk også lir du skikkelig dårlig med feber bare sånn plutselig.Verk i kropen feber
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Feber, snørrete, hodepine, smerter i muskler, lysskyhet. nedsatt almentilstand.
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har influensa og ble plutselig syk på nyttårsaften. Vondt i halsen, verk i kroppen, feber, vondt i hodet, slapp, kvalm og tett i nesa. Det varierer sikkert hvordan man føler seg og hvilke symptomer man har, men slik var det for meg. Begynner å bli bedre nå, men det var vært noen kjipe dager
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Takker for svar:) Jeg er nemlig usikker på hva som feiler meg..Jeg har vondt i hodet,rennende nese,fryser,verker i kroppen og generelt i dårlig form.Men jeg har ikke feber,og jeg virkelig vondt i leddene..Dette er tredje dagen,og jeg er blitt verre. Så,bare en vanlig forskjølelse eller influensa?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Ja,også glemte jeg øynene mine.De ser litt sånn geleaktig ut og jeg klør på dem.. HI de to siste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå