Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Synes det er litt vanskelig å spise variert, uten å ruinere seg på "nye" matvarer: Natt til i går:(jobbetnattevakt) 2 egg kræsja i panna sammen med 1/2 pk bacon og medisterpølserrester. Når jeg sto opp i går: 2 egg hakket med ostebiter og majones på topp. Kvelds. 1/2 kokt blomkål most i blender med hvitløk, pesille og en skvett fløte. Frokost: 1 egg, 1 fiberrik med smør, ost, paprika. En liten skål frosne bringebær. Lunsj: 1 ss karbonadedeig, 4-5 champinjong, 1/2 løk stek i panna, 1/2 ts buljongpulver og fløte så det blir stuing. Komentarer?? Dere som har gjort det før...?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 I forhold til Ketolyse høres det ut som om du har spist "korrekt". Skal det ikke bli deilig å leve resten av livet på slik mat du? ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 høres bra ut det der Når du er ferdig på ketolyse og går over til lavkarbo blir ting litt lettere i matveien.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Hehe.....blir ihvertfall ingen problem å "holde ut" de mnd det tar å kvitte seg med mine kilo:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Nei det skal jeg nok gi deg rett i. Jeg synes også ketolyse var genial da jeg gikk på det. Trykke i seg fett og rase ned i vekt er jo ganske genialt. Men tenk nøye gjennom om du ønsker å leve resten av livet ditt på lavkarbo uten brød, poteter og pasta. For meg er disse tingene veldig viktig, så for min del fant jeg ut at ketolysekur var bortkasta selv om jeg gikk ned der og da. Det er ikke bare å gå tilbake til vanlig kost etterpå dessverre...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Har vel ikke tenkt så nøye gjennom det må jeg innrømme...men uansett , det å holde vekten går jo ut på å endre livsstil, så... Men hva er egentlig forskjellen på lavkarbo og ketolyse? Lavkarbo litt mer karbohydrater, eller ikke så "fanatisk", da eller? Men sånn for å holde vekten?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 øy øy øy.. du kan fint spise litt pasta her og der på lavkarbo light. Kostholdet skal bare ikke bestå av 60% karbohydrater slik som er normalt i norge.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 bare et spørsmål litt på siden av dette... Hvor mye og hvor fort går man ned i vekt på denne kuren??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 ketolyse har gjort meg 13 kg slankere på 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Få inn litt rent kjøtt og fisk ( ikke farsemat) og mere grønnsaker. Du skal ikke bare ha i deg fett og proteiner, men mineraler og vitaminer også.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Du må spise mer rent kjøtt og fisk. Og mye mer grønnsaker Du kan spise "vanlig" middag men bytt ut potetene og pastaen med grønnsaker og salat. Laks med grønnsaker kalkun/kylling med salat biff/koteletter med løk/champinjong og fløtesaus eggeomelett passer fin til frokost, salater med diverse rent kjøtt passer fint til lunch. vanlig middag men uten poteter bær med kesam til kvelds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå