barbalib har to fine gutter Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Er det noen her som opplevde at første fødsel endte i akutt ks, og som fikk avtale om igangsetting neste gang? Eller blir riene for kraftige for en sydd livmor?
Gjøkeredet③ Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Hei. Min første fødsel endte i KS etter igangsatt lang fødsel,17 dager over. Var aldri noen fare for liv og helse, men han ville liksom ikke ut. Fikk time til igangsetting på termindagen med nummer to, men fødselen startet spontant 5 dager før temin, så fikk aldri benyttet meg av tilbudet. Lykke til )
It's all about me Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Første kom med ks, mens andre kom vaginalt etter igangsetting to uker over termin. Var ikke noe problem og det eneste forbeholdet de tok pga det tidligere ks var at jeg bare ville få en modningskapsel i døgnet istedetfor to. Men trengte ikke mer en en heller.
barbalib har to fine gutter Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2011 Takk for svar!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Min første fødsel endte i hastesnitt grunnet manglende framgang. Min andre fødsel ble igangsatt to uker over termin. Det brukes andre preparater for å sette igang fødselen som skal være mer skånsomme. Man er mer redd for "riestorm" siden keisersnittarret svekker livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå