Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hvilke store regninger forfaller i januar?. Vet at strømmen kommer, men hvilke andre kommer i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Da blir det bare tv lisensen utenom på oss da, siden vi har fast trekk på forsikringer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 det er skremmende at du tror vi vet hvilke regninger du venter i januar... Det kan være tlf. regning, husleie, abonnement, kredittkort... Og strømregninga blir dyr denne mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Ta en chillpill.. Vet jo om de faste vanlige, men de store regningene pleier å komme kvartalsvis og halvårsvis. Mulig din strømregning blir dyr og at du ikke vet hvor mye den kommer på, men vi vet hvor mye vår kommer på, og kan dermed sette opp budsjett etter det. Spørsmålet var hvilke andre regninger som kommer, da de forskjellige er spredt utover fra januar til og med mars/april.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 jeg vet hvor stor min strømregning blir. Leste en plass at de fleste kan legge til 2000 til den regninga de hadde på samme tid i fjor, og det stemmer for oss...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 er ikke tv lisensen i mars da? Trodde den forfalt 1.3 jeg...
sånn ca Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Kommer ikke årsavgiften på bil snart også da? eller er det seinere det..?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Årsavgiften kommer litt senere. Usikker på om den har betalingsdato 1.3 eller 31.3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå