Gå til innhold

KRISE..skal ha pass til barna men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke vigsels attesten. Hva søren gjør jeg da? Må man ha vigselsattest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt med det. Men du må ha med underskrift fra far til barna hvis han ikke skal være med. Du trenger også fødselsnr til alle.

Skrevet

Puhh. Ringte lensmannskontoret og jeg trenger den ikke.

Vi møter bare opp begge to. Men jeg husker jeg måtte ha vigselsattest forrige gang. Da ordner det seg heldigvis!

Skrevet

Det var kanskje fordi du hadde skiftet etternavn... Godt det ordnet seg.

Forrige gang vi skulle ut å reise bestilte vi restplass på impuls og oppdaget etterpå at passene til ungene var gått ut på dato. Da var det å skaffe seg nødpass i hu og hast...

Skrevet

Sikkert litt trøtt, jeg, men jeg lurte på hvorfor du trengte vigselsattest for å få barnevakt.

Skrevet

De har og skiftet etternavn. Da må jeg ha den alikevel da?

Bare det ene barnet. Hun har mistet passet. Og på fødselsattesten står det to etternavn. Har attest på navneendring. Er det nok for barnet? Det er jo ikke hun som er vigslet. Jeg fikk og nytt pass når jeg viste vigselsattest. Det skal vel ikke gjelde jenten sin navneendring?.

Skrevet

Hehe... Mom2Two: Var det jeg også tenkte først da jeg leste innlegget;) Forkjøla, trøtt og ør i hodet, jeg, så får skylde på det;)

 

Godt det ordnet seg, HI!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...