Gå til innhold

Dere som har giftet dere her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sånn ca kom bryllupet på?

Hvor mye kostet maten og hva spiste dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må være noe nymotens å gifte seg via nett her på dib ;-)

Skrevet

Du får høre med sug lut og lammekjøttmannen, de er gift her inne ;-)

Skrevet

Du får høre med sug lut og lammekjøttmannen, de er gift her inne ;-)

Skrevet

Hvis man lurer på hva ting koster, er det nok enklest å ta kontakt med et par cateringfirma og noen som leier ut lokaler og sjekke. Det vil jo også være avhengig av om man selv kan ta med evt vin, eller må kjøpe via utleiestedet. Dessuten betyr selvsagt antall gjester svært mye. Skal det være "fri bar" etter middag, innebærer også det en betydelig merkostnad (og altfor ofte utslag som ren fyll blant noen av gjestene).

Gjest amandine
Skrevet

Det er jo helt håpløst å svare på... Vårt bryllup fra A til Å, altså alt inkludert endte faktisk på nærmere 60 tusen... Og vi hadde ingen gjester engang he he he

Skrevet

hehe :-) Da jeg giftet meg (ikke på dib) kom det vel totalt på rundt 60.000

Vi betalte 1/3, svigers betalte 1/3 og mine foreldre betalte 1/3. Dvs at selskapet med mat, kake og vin til maten var 2/3 av hele bryllupet, resten var klær til meg, mannen min og sønnen, brudebukett, fotograf og frisør (Om ikke jeg har glemt noe nå)

Jeg kjøpte kjole brukt, 1000,-, mens vi leide kjole og hvitt til mannen og sønnen på 1,5.

Vi hadde noen fiskegreier (grillet i bakerovn i aluminiumsfolie) til forrett, elgsteik, med innslag av rådyr, med hasselbackpoteter og grønnsaker til hovedrett, og vaniljepudding til dessert. Vin til hver rett, og levende musikk. Der var bar, men gjestene (ca 60 stk) måtte betale selv.

Vi lå over i ei fin hytte på plassen.

Kuvertprisen husker jeg ikke, men den vil jo variere fra plass til plass, og hva du vil ha.

Skrevet

Vi skal ordne maten selv. Ha buffet med kylling, svin ytrefilet, karbonader, fløtegrat. poteter etc.... Blir ca 50 stk... Alkohol har vi allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...