Gå til innhold

Det er i alle fall EN stor fordel med kondom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det blir ikke et helvetes søl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg vil nå si at beskyttelse mot de fleste kjønnssykdommer og graviditet er litt større enn begrense søl........:o) Men skjønner hva du mener...Ikke moro og løpe opp til en unge som plutselig våkner og kjenne det renne nedover bena mens man drar på seg nattkjole/pysj i full fart....

Skrevet

Hmmm, deilig med kliss i senga. Liker å velte oss i sæd! Da føler vi oss skikkelig grisete.

Skrevet

Ååååh, jeg ELSKER når det renner ut igjen, jeg..... Det betyr jo at jeg har hatt deilig, deilig sex!

Skrevet

Hvis du ikke aner noe om at du har hatt sex før DET skjer, ja da har du andre problemer, tror jeg.... :P

Skrevet

Hm, det er så deilig med ordentlig kjønnslukt av senga. Da stortrives jeg.

Skrevet

Å, gjett om jeg har fått med meg at jeg har hatt sex før det.... det er bare en digg påminnelse... og noen ganger fanger jeg det opp i hånda og slurper det i meg.... :)

Skrevet

Pleier å smøre det utover ansiktet mitt, jeg. Skal være minst like bra som den dyreste hudkrem.

Skrevet

Jaggu, det skal jeg prøve neste gang!

Skrevet

Jeg setter meg på samme bøtta hve gang for så legge lokk på. Verdens beste tapetlim. Og man trenger ikke røkelse. Moskuslukt i hele huset :D

Skrevet

Sæd og fittesaft og litt svette hører med i sexlivet, og gir dessuten en deilig sexduft på soverommet. Orker ikke disse sterile sykehusrommene som enkelte hygienehysterikere sverger til. De har sikkert engangshansker på seg når de elsker.

Skrevet

Det dumme med kondom er at man må avbryte seksualakten for at mannen skal få tatt på seg kondomet. Ikke alltid det går så greit. Og så må man jo få det av igjen ganske raskt etterpå, så det ikke skal gli av penis.

Skrevet

For å holde på rensligheten pleier ikke mannen min å sprute sæden inn i fitta mi. I stedet ronker jeg ham mens han ligger på ryggen, så sæden hans får sprute oppover magen hans. Noen ganger langt oppover brystet, faktisk helt opp til haka! Og så vasker jeg av ham sæden etterpå. Gnir og vasker og tørker ham godt etterpå. Det liker han!

Skrevet

Note to self: Ikke spise og dibbe samtidig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...