Lexi79 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har bare en uke til termin og vi kan ikke bestemme oss. Jeg liker begge navn. Hvis Amelia, blir det Amelia Isabel, for Julia trenger jeg forslag til mellomnavn. Hjelp please!
LilleBitteliten Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Liker både Amelia og Julia godt. Stemmer på Amelia. Vakkert navn!
Tieran Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Jeg synes begge navnene er helt fine, men det flyter lettere med Amelia over tungen ;o) Mange navn som kan passe til Julia, her er noen forslag; Julia Marie Julia Sofie Julia Elise Julia Eline Julia Helén (Helene) Julia Marlene/Malene Julia Amelie ;o)
Vipsenmamma Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Julia er et greit navn. Amelia synes jeg er klissete. Julia Helen Julia Katrine
sommertiara Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Enkelt: Amelia. Hvorfor ikke Julia Isabel?
prebs Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Julia absolutt! Julia Marie Julia Sofie Julia Helene Julia Kristine
namedrop85 Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Begge er ganske fine. Om dere velger Julia synes jeg det er bedre med Julie, ellers høres det nesten ut som guttenavnet Julian.. Jeg synes Amalie er enda finere enn Amelia. Liker vanligvis navn som ender med -a best, men akkurat disse navnene er best med -e synes jeg. Du kan jo bruke Isabel etter Julia/Julie også?
Suebird Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Uten tvil Amelia! Nydelig navn, og Julia/Julie er oppbrukt synes jeg. Julie/Julie er et av de få navnene som er penere med -e ending enn -a synes jeg ) Amelia Isabel er innertier spør du meg )
mibella Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 Amelia!! Det er kjempefint! Håper jeg en gang lykkes i å overtale mannen til å bruke det, om vi får flere jenter
Cornelianelia Skrevet 4. januar 2011 #10 Skrevet 4. januar 2011 Amelia Isabell var litt for rosa for min smak. Stemmer derfor på Julia!
Gjest Tuyo Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Julia er et pent navn! Og ikke minst MYE finere enn Amelia!
Lene J Skrevet 6. januar 2011 #13 Skrevet 6. januar 2011 Julia! forslag til mellomnavn Isabel Elise Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå