lina2000 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har en gutt på 1 år som er et sant mareritt om natta. Fra han legger seg kl 19 og til neste dag er han våken minst 30 ganger. Har hatt litt trøbbel m ørene, og han er nettopp operert inn dren på begge ører. Vi har hele tiden trodd at det var ørene som plaget han, men nå er jeg like langt. Da han var 8-10 uker gikk jeg til manuell fysioterp pga en låsning i nakken. Begynner nå å lure på om det kan være en ide og gå der igjen å sjekke? Andre med erfaringer? Ganske lei nå, og også lei av å hele tiden lete etter årsaker på hvorfor han våkner i ett sett. Tar i mot råd med takk:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Har en sånn jeg også.. Det er ikke noe galt med barnet, er nå snart 3 år og har ennå ikke sovet en hel natt.... Aner ikke hva vi skal gjøre, men vurderer å kjøpe ny seng som er så lav at den ikke trenger sengehest, for det virker som at den ikke er godt likt.. Har også hørt om andre som har byttet seng og madrass for å få barnet til å sove en hel natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå