Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg ønske dere alle et godt nyttår, både gamle veteran-dibbere og alle dere nye som har kommet mens jeg har had ei dibbepause.

Nå er vel jeg strengt tatt ferdig med baby-tida, men må jo innom å titte litt for å se hva som skjer her inne ;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugl@..

hvordan går det??

hører vel egentlig ikke til her lengre selv.

Øyeblikk en 3 åring og 4åring i hus =P

Skrevet

oi, dette nicket sa deg vel lite =P

jeg er tidligere LadyLuck&Guttaboys..

Fikk kontoen min hacet her for en mnds tid siden, så måtte lage meg ny

Skrevet

Joda, det går i grunn fint her. Har en på 12 1/2år som tror han er voksen, en veslevoksen 5åring og minsta som blir 4år i april og veksler med å være både storjente og baby alt etter hva hun vil oppnå ;-))

"Gubben" har begynt å reke på langturer igjen og jeg er deltids "alenemamma" i turnusjobb, ingen enkel kabal alltid, men utrolig hva man får til når man setter seg inn for det.

Skrevet

utrolig at du får det til..

Skal egentlig ut i jobb igjenn selv.. problemet er at grunnet vanskelige bussforhold sliter jeg..

Ingen som vil ha oen full dag ene uken, og halv uke neste..

Men bare jeg finner en litt mer sentral (buss messig, da jeg ikke har lappen) leilighet skal nok allt gå bra..

Nysingel (igjenn), men nyter livet.

Endelig begynt å bygge meg opp en vennekrets igjenn, noe jeg nyter til fulle når jeg ikke har ungene =)

Skrevet

Godt at du har det bra, så håper jeg alt det andre faller på plass etterhvert. Har selv had lappen siden sommeren 2008, så husker veldig godt hvordan det er med buss, unger osv.

Hadde ikke fått kabalen til å gå opp her jeg bor uten den i hvertfall ( bor på bygda med 5 minutters kjøretur fra barnehagen og 20minutter fra jobben, med buss hadde det tatt meg minst halvannen time med buss en vei å få levert unger, hadde ikke gått. Når jeg har tidligvakt begynner jeg kl 7 om morran, så må opp halv 6 for å rekke det, kl 5 nå på vinteren pga snø, is som eventuelt må makkes, strøs og skrapes...urk...kan vel si at jeg gleder meg til lysere og varmere tider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...