Gå til innhold

Sekslinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så dokumentaren om det paret som fikk sekslinger? Hjelpes meg vel! Er det bare meg eller gir de seg mer arbeid enn strengt tatt nødvendig. Er det virkelig vanlig å ha 4 klesskift per barn hver eneste dag?! Og når barnet er nybadet og bæsjer så bader de han på ny? 35000 bare i bleie utgifter per år, skrekk og gru!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme! Og av "NØDVENDIGHETER" til barna kjøper de poser til å ha brukte bleier i, og fem gåstoler. Ja, og våtservietter til hjemmebruk. Haha, snakk om sløseri, liksom :)

Forresten er fire klesskift vanlig når barna er så små. Jeg skiftet oftere på min knott - enten gulpet han klærne gjennomvåte, eller så bæsjet/tisset han gjennom ALT. Men det går seg til når de blir eldre, ja.

Skrevet

Uæææ nesten så jeg får kalde føtter her... har vært prøver en god stund nå, men vet ikke om jeg tør, tenk å bli gravid med sekslinger.. grøss å gru....

Skrevet

reagerte også litt på det at de måtte ha 5 gåstoler, bleieposer og våtservietter...kan de ikke ha 2 gåstoler som deles på foreksempel, alle trenger jo ikke være i gåstolen samtidig:P

men det er jo deres valg, hvis de føler livet blir lettere slik så kjære vene :)

Skrevet

Sjansen for naturlige sekslinger er vel så mye som 1 til 4,5 millioner. Lykke til med det ;) Hehe

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva de skal med gåstoler i det hele tatt, men to bør virkelig være nok, ja. Aldri i livet at alle fem kommer til å bruke dem samtidig, dessuten kan de umulig ha plass til det i huset? Hjelp...

Og jeg hadde heller ikke kjøpt fem vugger, for så å kjøpe fem sprinkelsenger. Hehehe.

Skrevet

Hehe ja oddsene er jo på vår side når det gjelder å ikke få sekslinger:p

4 timer søvn per natt er en god natt.... hvordan klarer de det i lengden? De må jo ha umenneskelige krefter.

Skrevet

Jeg reagerte også på 5 gåstoler og 10! bleier om dagen .

Skrevet

Bleieposer var vel ganske unødvendig da.. De hadde jo heller ikke noe bra økonomi, men likevel velger mor de dyre sprinkelsengene!

Og hvorfor hadde de vugge egentlig? Nei, man ligger som man reder.. 5 barn eller ei..

Skrevet

Kan dere tenke dere å ha en helt kamera crew som skal filme dere 24\7. Tror ikke jeg hadde turt noe annet enn å kjøpe kun det dyreste og skifte så mange bleier jeg bare orket...for å unngå å bli kritisert på BIM:)

Skrevet

Hvis babyene gulper mye, så blir det raskt 4 klesskift av det.

Skrevet

Med tvillingene sov jeg 3 timer hver natt det første året!

Det som er synd er at babyene får ikke den roen rundt seg de behøver, de var 3 mnd premature..men det er nok vanskelig å få til med seks stykker. Synes de var flinke jeg.

Skrevet

Hvorfor handlet de inn til fem babyer og ikke seks?? Sekslinger er da vitterlig 6 stk babyer :-) Var den ene handikappet og ville uansett ikke lære å gå? Eller døde en av dem?

Skrevet

Den ene døde dessverre ja..

Skrevet

Det som forundret meg litt, var at det ikke var snakk om noen sponseavtaler? Jeg ville tro at det burde gå an å få til avtaler om gratis bleier fra produsent, avslag når man skal ha masse babyutstyr etc? Tross alt har sekslinger stor reklameverdi.

Forøvrig virket det ganske teit å tenke på å kjøpe de superdyre sprinkelsengene, det ville aldri falt meg inn å kjøpe sprinkelseng til tusenvis av kroner til mitt ene barn når man kan arve eller kjøpe billig på IKEA, altså...

Skrevet

Men når det er sagt, jeg var virkelig imponert over foreldrene. Tenk å ha overskudd til baby-yoga og babymassasje med fem premature barn...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...