Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Skal ut å reise, og det er dette det står om rommet vi har booket.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Det var litt feil formulert: Enheten består av 2 rom ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Det var det jeg trodde også, at det var et hotellrom + et soverom -sammen. Men så er det noen som sier at rommene ikke henger sammen og at det er en gang i mellom. Og hvordan skal jeg kunne legge barna mine der da?? For er jo liksom det som var meningen med dette familierommet da..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Tipper det er to vanlig rom med dør imellom. Du trenger altså ikke gå over gangen, men rommene ligger vegg i vegg og har en dør imellom. Har fått slike rom familierom flere ganger og syns det er veldig kjekt. Da kan man slukke lyset hos barna og selv sitte oppe å se tv uten å forstyrre de. Men det er vel bare å ringe hotellet å høre hva de mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå