Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hva var deres første tegn?? Ømme pupper, festeblødning osv??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Første tegnet var menssmerter uten mens, begge gangene. Første gangen gikk det kjempelang tid før jeg skjønte at jeg var gravid da, hehe. 6 uker eller noe. Andre gangen tok det bare noen dager før jeg skjønte at noe var på gang. Begge gangene var uplanlagt
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Første tegn var en positiv test. Testet meg den dagen mensen egentlig skulle komme. Hadde ikke tenkt til det,for regnet ikke med at det klaffet på 1.forsøk,men det gjorde det...
Ranveig R Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Positiv test eit par dagar før forventa mens.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Positiv test! Men mistenkte noe fordi jeg plutselig var kvalm om morgenen... det varte bare noen dager, for å så å komme igjen noen uker senere...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Rask, sterk puls, og opp og tisse hver natt! Ikke kvalm, ikke øm i brystene, ikke menssmerter - i alle fall ikke noe annerledes enn v vanlig pms..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 kvalm og oppkast syke. klarte ikke å holde noe som helst nede. 3 uker til termin. Så godt at alt er så og si over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå