:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 i morgen er jeg offesielt den heldig eier av domenet for jeg er dritt lei av å lete side opp og side ned etter masterudanninger. så nå skal alt samles på en side. og om jeg er i gladhjørnet så skal etterutdanninger samles der også. så det så!
Anne-B. Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Wow, ikkje verst. Edderkoppsmiley, forresten?
Gjest amandine Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Virketrangen er stor på nyåret, altså? Tar av hatten!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 så bra iniativ. da vet jeg hvor jeg skal lete.
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Lover du å føre opp alle de sære masterutdannelsene som finnes? OG er det bare for norske studier? Kul ide
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2011 det er bare for norske studier, men ja alle sære mastere skal med jeg er jo sær og liker sære ting men utdanning.no har lignende funksjon da, men der er ikke alle utdanningene representert. tror dere det slår ann?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2011 hehe... virketrangen er ikke så stor, jeg bare blir så irritert over at alle må lete manuelt. noen må ta ansvar
OsloMor Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 ¨Prøvde å søke meg inn på masterstudiet på høyskolen, og det gikk jo ikke! Altså fra høsten av, sosialt arbeid. SÅ heia masterutdanning.com:)!
Gjest Skrevet 4. januar 2011 #9 Skrevet 4. januar 2011 utdanning.no har masse fiffig informasjon. Jeg ante ikke at det fantes så mange yrker i samfunnet før jeg hadde surfet der en kveld, he he. Men på masternivå kommer den nok litt til kort. Heia deg!
therehag Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 jeg liker det! Jeg skal ta en master til etter at jeg er ferdig med denne, så da skal jeg ta en titt;-) Men den skal skrives mens jeg er i jobb, så gjerne ta med de du kan ta mens man jobber 100% ;-) som rektorutdannelsen og slikt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå