Gå til innhold

masterutdanning.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen er jeg offesielt den heldig eier av domenet :)

for jeg er dritt lei av å lete side opp og side ned etter masterudanninger. så nå skal alt samles på en side. og om jeg er i gladhjørnet så skal etterutdanninger samles der også. så det så!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, ikkje verst.

Edderkoppsmiley, forresten?

Gjest amandine
Skrevet

Virketrangen er stor på nyåret, altså? Tar av hatten!

Skrevet

så bra iniativ. da vet jeg hvor jeg skal lete.

Skrevet

Lover du å føre opp alle de sære masterutdannelsene som finnes? OG er det bare for norske studier? Kul ide :)

Skrevet

det er bare for norske studier, men ja alle sære mastere skal med :) jeg er jo sær og liker sære ting :D

men utdanning.no har lignende funksjon da, men der er ikke alle utdanningene representert.

tror dere det slår ann?

Skrevet

hehe... virketrangen er ikke så stor, jeg bare blir så irritert over at alle må lete manuelt. noen må ta ansvar :D

Skrevet

¨Prøvde å søke meg inn på masterstudiet på høyskolen, og det gikk jo ikke! Altså fra høsten av, sosialt arbeid.

SÅ heia masterutdanning.com:)!

Skrevet

utdanning.no har masse fiffig informasjon. Jeg ante ikke at det fantes så mange yrker i samfunnet før jeg hadde surfet der en kveld, he he. Men på masternivå kommer den nok litt til kort. Heia deg!

Skrevet

jeg liker det! Jeg skal ta en master til etter at jeg er ferdig med denne, så da skal jeg ta en titt;-) Men den skal skrives mens jeg er i jobb, så gjerne ta med de du kan ta mens man jobber 100% ;-) som rektorutdannelsen og slikt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...