Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har akkurat begynt et nytt og bedre liv... -For ordens skyld; Det er IKKE et nyttårsløfte I min verden betyr det, spise litt sunnere, mindre måltider, spise oftere.. Erstatter noen måltider med nutrilett. Går/jogger ca en time hver kveld på tredemølla mi... (suuupert å ha i huset når man har en liten en og er ofte alene på kveldene) Spørsmålet er; Kan jeg spise mandariner/druer og lignende som snacks på kvelden uten å bekymre meg for kalorier? Eller er de fulle av det? Har kuttet ut alt godteri, brus og lignende. Og jeg spiste en god del av det...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 All mat inneholder kalorier. Men en drue har mye mindre kalorier enn en sjokolade. Faktisk er druer (og banan) den frukten som inneholder mest kalorier. Når det er sagt så inneholder den en god dose vitaminer også.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Mye fruktsukker så ikke spis ubegrenset av det. På Grete Roede spiser man 200 kalorier frukt hver dag. Kan f.eks være et eple, en banan og et par klementiner
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Som gammel Grete Roede slanker, bør du kanskje ikke spise så mye av det hvis målet ditt er å gå ned i vekt. En håndfull er greit, men ikke et halv kilo (som for øvrig er fryktelig lett å spise når man ha fått smaken på druer;) Men hvis du ikke spiser kveldsmat, kan jo du spise litt ekstra druer som erstatter de kaloriene du ellers ville spist.. lykke til med ny livsstil! Å så jeg ønsker jeg kunne kutte ut sjokolade! Vært konstant kvalm i tre mnd, men nå er den borte og sjokoladen kommet på bordet igjen..søren!! Ingen selvkontroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå