Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 hvor mye og hva gjør han iløpet av dagen, da tenker jeg på barnestell/lek/diverse husarbeid...?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Ingenting En lat sofagris Og her i huset er det jeg som jobber mest
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 vasker/henger opp/bretter kler, setter/tar ut av vaskemaskinen, lager mat, støvsuger, leker med gutta +++ Sånn det skal være!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg syns min er en skkkleig lat sofagris også, men han er ikke så ille som mange andre sine menn her inne virker det som.. Når jeg er på jobb (jeg jobber kveld) så kommer jeg som regel hjem til et nogenlunde ryddig hus, ikke skitne kopper i oppvasken engang. Men når det er sagt så er det jeg som står opp med ungen, jeg som gjør det meste av husarbeidet, jeg støvsuger, vasker, vasker klær osv..Det eneste han gjør er å ha tassen når jeg er på jobb. Jeg begynner kl 15, tassen legger seg kl 19, så han har hele 4 timer han må "passe" han. Jeg er ikke hjemme før midnatt og da forventer jeg at huset er ryddig. Hadde jeg kommet hjem til et rothus hadde jeg vært sur og grinete og det er ingen tjent med, såpass vet mannen min. Han jobber forøvrig bare på natten, 2-3 dager per uke.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg gjør mest, men så jobber jeg bare deltid også. Han jobber 100%+. Men han gjør mye uansett....tar ut av vaskemaskinen og legger/steller begge barna hver dag. Samtidig er han flink til å følge opp barnas fritidsaktiviteter. I dag har han jobbet nesten 12 timer før han kom jeg og laget mat, ryddet leker og tok ut juletreet. Strålende fornøyd...tror jeg....skulle ønske han brukte litt mer tid på meg også....men mye vil ha mer:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ikke oversikt over hvem som gjør hva, men det er ganske så jevnt fordelt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 vasker og henger opp klær tar oppvasken støvsuger skifter på sengene vasker vinduer Skifter bleier leker med vesla går tur/på lekeplassen med vesla Han gjør strengt tatt ikke dette hver dag eller hver uke, men vi skifter litt på.. Enkelte uker kan det være jeg som gjør mest i huset og andre uker kan det være han som gjør mest. Som regel så sniker han seg unna oppvasken for det hater han.. Jeg sniker meg unne vasking av vinduene for det hater jeg så arbeidet går vel som regel opp i opp
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 han er ferdig på jobb 3, eg er ferdig 4. Han henter snuppa i b.hagen, lagermiddag hver dag:) gjør mer enn meg i huset (han er dama eg er mann;)) hehe, veldig flink me snuppa, leker, koser, mater, bader, legger osv.. Super mann!!
Sånn kan det gå Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Den som har tid gjør det som trengs når det trengs. Holder aldri noe regnskap på hvem som gjør hva, men alt i alt ganske så 50/50 fordeling ja.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 han er på lik linje som meg. Vi gjør begge to , like mye. Han herjer masse med ungene, det klarer ikke min kropp, men jeg tar det igjen på andre aktiviteter. Husarbeidet tar vi begge to, og hjelper til å lage mat begge to, og å rydde etter mat begge to. Vi jobber begge to fullt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Vel det er jeg som er kjerringa i forholdet så det meste gjør jeg i hjemmet, han er ute å tjerner ti livets opphold.. Han går ut med bosset, kan ofte lage middag, tappe i badekaret til ungen vår, lage til grøt.. Hente bleie, smokk.. resten gør jeg...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Vil tippe du blir lei av det om 2-3 år og så blir det skilsmisse om 3-5 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå