Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Så, hva synes dere om de som var med idag ?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 De er vel som unge mødre flest: unge, dumme og "blonde"
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 21:34 : hva er det slags svar? Ikke alle unge mødre som er unge, dumme og blonde!Jeg er ung mor, men jeg er hverken dum eller "blond" Jeg har en god jobb og mange gode venner som også jobber og står på.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 At du ikke innser det selv viser bare hvor ung, dum og blond du er 21:34
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Nææ.. synes de virket litt kjedelige .. Var jo bare første episode så kan jo hende det blir mer moro etterhvert. Koselig å se hun Tanita igjen
Ronja80.mor til 2 Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Latterlig svar, klart unge mødre ikke automatisk er dumme og blonde. Kjenner mange fornuftige inteligente flotte unge mødre. Hilsen mamma på 30.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Skjønner ikke hvorfor man må bli stemplet som dom bare fordi man er ung. Heldigvis finnes det mange modne 18 åringer som er klar for å få barn. Men det finnes jaggu meg mange umodne 40 åringer som aldri skulle ha hatt barn også.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Må si jeg har mye mer sansen for den norske versjonen enn feks den danske og den britiske. Den norske fremstår som mer realistisk, mens de andre to virker ut som de bare vil fremstå unge mødre\ foreldre som dumme nek. Selv om det finnes mange mindre intelligente i Norge også, som feks hun Kristine. LOL
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Skulle vært ett program med gamle mødre også.. Det hadde vært morsomt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå