Gå til innhold

Forkjølelse som aldri gir seg! sliten nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg, nå er jeg så lei! Har vært sørpe forkjøla siden 1. desember, men etter helgen slo det virkelig ut. Er 100% sykemeldt denne uka grunnet blødning på lørdag, men tror nok ikke jeg hadde kommet meg på jobb uansett...

Lurer på om dette er i ferd med å utvikle seg til en bihulebetennelse, sukk.. jeg orker ikke være syk, synes det er nok å være gravid med bekkenløsning og en 2 åring i hus... sliten nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjedelig. Hadde selv 6 uker fra begynnelsen av november. Ikke noe gøy. Hvis du har lyst til å prøve noe helsekost, så hjalp det veldig for meg å ta en kræsj-kur av et urtepreparat som heter Fenu-max. Hadde vond bihulebetennelse som egentlig burde vært behandlet med antibiotika, men etter en uke slapp den taket. Tok da to tabletter annenhver time fra morgen til kveld, i tillegg til nesespray (for barn) og skyllekanne som renset bihulene. Tar tablettene forebyggende nå, og har ikke blitt smittet av mann og barn som går og hoster!

God bedring.

Skrevet

Usj, vet hvordan det er... Før jul var jeg forkjøla med mye hoste og tett nese i over 7 uker... Nå er jeg fullstendig tett igjen og har feber og føler meg elendig. Eldstemann er også sjuk og forkjøla, så vi er hjemme idag begge to. Minstemann har slitt med tenner i en lang periode, og midt mellom forkjølelsene har omgangssjuken vært innom, så jeg er også lei... Er det bare rett og slett en sånn vinter hvor man skal være syk hele tiden? God bedring!! Håper forkjølelsen slipper snart... Fryktelig slitsomt...

Skrevet

Jeg føler med deg!

Jeg har vært dårlig i over en ukes tid nå, og kjenner det bare sprenger på.. Jeg ringte legen men fikk ikke time før i morgen kvart på tre.

Så nå skal jeg straks ringe jobben og si jeg ikke er bedre i form og synes d ikke er gøy å starte nyåret m evt. sykemelding..

Legger også til at jeg nå er så tørr i tillegg at jeg omtrent snyter blod ut av nesa og harker blod.. (sorry detaljer...)

Håper du blir bedre:)

Skrevet

Det er nesten litt godt å høre at andre også har det sånn.. I dag kjører jeg c-vitaminer for fult og håper det hjelper. Mengder grønn te med masse krydder hjelper kanskje også å løse opp. Om det ikke blir bedre snart må jeg vel skaffe meg sykemelding for neste uke også, går ikke å jobbe i denne tilstanden, og blir ihvertfall ikke bedre av det..

...men så er det sååå kjedelig å være hjemme

Skrevet

stakkars deg! Det høres helt jævlig ut! HVis du tror det blir bihulebetennelse ut av dette, kan du stoppe det ved å skyulle med saltvann flere ganger daglig!

Svigerfar, som er ørenesehalslege, tipset meg og jeg har erfart at det funker. Hadde skikkelig problemer med bihulene da snuppa var 7 mnd og det var helvete på jord. Man vil bare dø!

Gooood bedring! Skjønner godt at du er sliten og lei av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...