Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Tren skuldre, rygg og ben tungt på treningsstudio, så får du illusjonen av en smal midje ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har det, men med den kommer jo brede hofter og brystkasse! Har timeglassfigur, ikke alltid greit det hell skal jeg si deg..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 HI her. Nei man blir vel aldri fornøyd. Men synes det er såååå håpløst å finne klær når jeg har den midjen jeg har, ikke kan det være kort, ikke kan det vært trangt, ikke kan det være for tynt stoff, ikke vil jeg ha det for stor - da ser man ut som ett telt... Gir opp snart!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Man blir aldri fornøyd. Jeg har smal midje, flat veltrent mage, men desverre så er rumpa like flat og laaaangt fra like veltrent.. kan derfor ikke ha korte jakker som ville vært veldig fint med min midje, for da syns jo den flate henge ræva, hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Sånn tung rockering fungerer supert. Du må bare være flink til å bruke den
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Har sånn rockering.. den står til pynt.. bruker den 3 ganger og så tar det 6 mnd før jeg bruker den. Jogget masse i fjor høst, og midjen forsvinner bare ikke... Kommer meg liksom ikke under 80 cm uansett. (HI)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 80cm er jo ikke så ille det da, ikke vepse midje, men helt greit.
Monajenten Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har smal midje (68 cm) og timeglassfigur. Men jeg hater den gigantiske rumpen og de brede hoftene. Jeg syns det er fint med markert midje, men ville heller hatt smalere hofter.. Så ja, som andre skriver så blir man aldri fornøyd;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Hei. Jeg har alltid vært slank men ikke hatt noe fasong. Bare en stilk uten noen former. Men for meg hjalp det med den rockeringen med vekter i. Jeg bruker den i 15 minutter hver dag, og har fått midje=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå