Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Servelat med sennep og tomat med majones...? Eller spiser du noe annet rart, godt eller morsomt?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg spiser roastbif med rødløk. Trodde det var ganske vanlig, men kjæresten hadde aldri sett den kombinasjonen før...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Paprikachips med gulost, godt både kaldt og varmt. Spesielt godt varmt med smelta ost
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Haaater servelat, men kan gjerne spise skinke på sennep ja!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Anonym 20:24 her igjen: Oi, det innlegget ble visst posta litt fort. Prøver igjen.. :-P Haaater servelat, men kan gjerne spise skinke på sennep ja! Og tomat med majones (og masse pepper) er SÅÅÅ godt! Ellers spiser jeg sjokoladepålegg med banan på. Og skinkeost med gulost oppå. Nam! Hihi.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har fått høre at det er rart med syltetøy på hvitost og brunost, og med paprika på brunost, men jeg synes det er godt!
Lilleleen Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 *Ketchup på servelat *Banan og nugatti *Tomat med pepper * Sylteagurk og majones på makrell i tomat ( Flere som syntes det er rart, jeg trodde det var vanlig) * Syltetøy på gulost ( Trodde det også var vanlig, men flere syntes det er rart også) *Kalde, kokte poteter med majones, grillkrydder, salt og pepper *Skinkeost med salami Var dette jeg kom på i farta )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Banan og nugatti Peanøttsmør og nugatti Leverpostei med rødbeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå