gulda Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Finnes det slik at maxi cosi setet kan settes på Emmaljunga understell? Tenker på sånn som når en må ha med bilstolen inn i barnehagen o.l, som faktisk er et lite stykke for meg. I tillegg til baby må en ha med sekk, evt andre ting, og selvfølgelig eldstemann. Fint med muligheten til å sette setet på hjul )
TiNi88 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Skal ikke si det for sikkert, men jeg tviler sterkt på det.. Emmaljunga selger egne bilstoler, og det har de adapter til.. Jeg har også kjøpt maxi cosi og emmaljunga city cross, så hadde jo vært supert om det fantes noe som kan brukes
TiNi88 Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Fant forresten noe på nettsiden deres http://www.emmaljunga.com/se/Bilbarnstolar/Adaptor_till_Travel_System-36.html Står ikke noe direkte om maxi cosi, men det er jo mulig å sende en mail og forhøre seg
<3Nynne<3 Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Emmaljunga har adapter kun til eget bilsete desverre. Selv har jeg kjøpt en brukt Quinny Zapp, som skal brukes til det formålet, Den tar dessuten svært lite plass i bile, og veier ikke stort. Passer til Maxi Cosi, og er ikke himla dyrt brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå