Gå til innhold

Erfaringer med Babyactive Jet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en stilig vogn på mammanett.no

 

Vi venter ei lita jente om 1 mnd. Hadde i grunnen tenkt å kjøpe sort simo kombivogn, den er jo "best" er den ikke?

 

Men så har jeg tenkt litt..Egentlig er det jo litt kjedelig med helt sort vogn. Kunne være koselig med noe annet kansje? Så fant jeg denne på mammanett da:

http://no1barnevogn.no/jet-neon-collection-6/

 

Var egentlig skeptisk siden jeg trodde det var 3-hjuling. Men så ser jeg jo at det er to små hjul foran...

Noen tanker fra dere? Noen som har denne vognen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...