lillespirenmin Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Fant en stilig vogn på mammanett.no Vi venter ei lita jente om 1 mnd. Hadde i grunnen tenkt å kjøpe sort simo kombivogn, den er jo "best" er den ikke? Men så har jeg tenkt litt..Egentlig er det jo litt kjedelig med helt sort vogn. Kunne være koselig med noe annet kansje? Så fant jeg denne på mammanett da: http://no1barnevogn.no/jet-neon-collection-6/ Var egentlig skeptisk siden jeg trodde det var 3-hjuling. Men så ser jeg jo at det er to små hjul foran... Noen tanker fra dere? Noen som har denne vognen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå