Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 HVa er det et must vi må se eller dra på? (Jeg og mannen som skal på en liten kjærlighetsferie;)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Slottet er et must. Du kan få tips og guidet tur av norsktalende guide: http://www.tur-til-praha.cz/guide Ellers er det ikke mye spesielt i Praha synes jeg, jeg likte meg best på de brune pubene og på shopping ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 vel shopping skal være sikkert å visst at jeg skal på Det skal bli så digg å ha noen dager fri fra jobb og barn og bare ha hverandre å tenke på. Ikke noe mas..sove uten å bli vekt, ha sex uten å være redde for å vekke barna, ikke noe hyling og skriking, råkline "overalt" uten å bry seg om vi treffer på kjent folk, drikke oss litt småbrisne og være litt fjortiser, handle masse uten å ha unger hengene i jakka og mas om å få ditt og datt..Herregud som jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Strekningen fra slottet/borgen over Karlsbrua og videre bortover gågatene er verdt å få med seg. Og så er det jo mange fine og billige restauranter overalt. Anbefaler også en elvetur i båt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå