Gå til innhold

Fylla har skylda? Jadda!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på fylla i romjulen og traff en jeg har vært med hjem tidligere og la meg etter han, og ble avvist med glans. Etter at jeg hadde dratt fikk jeg melding hos han. Han spurte hva jeg gjorde osv. Jeg ringte han og spurte om han ikke ville at jeg skulle komme likevel etter litt teksting. Og da svarte han at det sikkert ikke var så lurt pga det ble så mye mas. Jeg spurte om han ville at jeg skulle slette nr hans og ikke ta mer kontakt med han, og da svarte han at det sikkert var like greit så kunne han ta kontakt med meg når jeg minst forventet det. Han kommer vel aldri til å ta kontakt, gjør han vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei det gjør han neppe.

Skrevet

Gidder du?

 

Hvorfor spørre ham om å slette hans nummer? Bare slett det, vel? Kvinnfolk, altså.......

Skrevet

Hehe, han var nok bare glad for å bli kvitt deg ja! Ville ikke at du skulle komme pga det ble for mye mas, jaja, hoho!

Skrevet

Drit i fyren, bare behold nr, tilfelle han en dag skriver mld, så vet du hvem det er....og svar med samme mynt... Nei, blir for mye mas.

 

Gå ut å lev livet, finn en som vil ha deg :)

Skrevet

Hehe - han kunne faktisk ikke vært mindre interessert i deg. Takker nei til lettvint ligg:-)

Skrevet

Som jeg tenkte :( Har iallefall lært, bare synd at han er en skikkelig bra mann....

Skrevet

Hva er første bokstaven i etternavnet hans? Jeg har vært gjennom AKKURAT det samme med en mann, og han sa det samme til meg som til deg! Hjelp..:)

Skrevet

Etternavnet hans begynner på K. Det er vel slik de sier for ikke å være brutale og slemme når de vil avvise noen. Men vondt gjør det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...