Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Var ute på fylla i romjulen og traff en jeg har vært med hjem tidligere og la meg etter han, og ble avvist med glans. Etter at jeg hadde dratt fikk jeg melding hos han. Han spurte hva jeg gjorde osv. Jeg ringte han og spurte om han ikke ville at jeg skulle komme likevel etter litt teksting. Og da svarte han at det sikkert ikke var så lurt pga det ble så mye mas. Jeg spurte om han ville at jeg skulle slette nr hans og ikke ta mer kontakt med han, og da svarte han at det sikkert var like greit så kunne han ta kontakt med meg når jeg minst forventet det. Han kommer vel aldri til å ta kontakt, gjør han vel?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Gidder du? Hvorfor spørre ham om å slette hans nummer? Bare slett det, vel? Kvinnfolk, altså.......
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Hehe, han var nok bare glad for å bli kvitt deg ja! Ville ikke at du skulle komme pga det ble for mye mas, jaja, hoho!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Drit i fyren, bare behold nr, tilfelle han en dag skriver mld, så vet du hvem det er....og svar med samme mynt... Nei, blir for mye mas. Gå ut å lev livet, finn en som vil ha deg
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Hehe - han kunne faktisk ikke vært mindre interessert i deg. Takker nei til lettvint ligg:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Som jeg tenkte Har iallefall lært, bare synd at han er en skikkelig bra mann....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Hva er første bokstaven i etternavnet hans? Jeg har vært gjennom AKKURAT det samme med en mann, og han sa det samme til meg som til deg! Hjelp..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Etternavnet hans begynner på K. Det er vel slik de sier for ikke å være brutale og slemme når de vil avvise noen. Men vondt gjør det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå