Gå til innhold

Dere som har p-stav...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet den ? og er dere fornøyd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har ikke p-stav lenger, tok den ut etter ca.4-5 mnd. Små blødde en del, og det var utrolig kjedelig. La også på men noen kg, som ble borte da jeg tok den ut.

Den kostet ca.12-1300 mener jeg.

Litt vond å sette inn, hadde vondt i armen noen dager etter. Det samme var det når jeg tok den ut, men da var det vondere lenger.

Men kan jo hende du blir fornøyd da :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jobber på legekontor, og har hatt 2 stk på de 2 åra jeg har jobba der, som har tatt den ut. Så må jo være mange som er fornøyde! :)

Det er samme virkestoffer i den som cerazette, så hadde jeg ikke blødd meg forderva av de, så skulle jeg hatt den selv. Pluss at den er et mareritt å fjerne. Heh

Skrevet

Har p-stav nummer 2 i armen nå og er fornøyd. Husker ikke prisen, men det er ihvertfall over tusenlappen. Småblødde masse i begynnelsen, men det ga seg og nå har jeg mensen helt som vanlig. På meg var det ikke vondt verken å sette den inn eller fjerne den, man får jo lokalbedøvelse i huden når legen gjør det. Nå kan jeg kjenne gjennom huden at staven er der hvis jeg kjenner etter, men tenker igrunn lite på at den er det. Kommer helt klart til å sette i enda en stav når jeg har hatt denne i tre år også.

Den første staven hadde jeg i perioden mellom det første og andre barnet. Hvis det er aktuelt med flere barn, kan jeg også forsikre deg om at det gikk veldig raskt å bli gravid igjen etter at staven var ute av armen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...