Gå til innhold

hvordan var ditt keisersnitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du våken under keisersnittet?

Gjorde det vondt?

Hørt mange syns det er ekkelt fordi de kjente at de ble skjært i huden

mens de holdt på.

Mamma tok keisersnitt med oss og anbefalte meg full narkose pga.

av den skjære skrape opplevelsen.

 

Hvordan erfarte du dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg hadde planlagt ks pga barnets leie, og da er det vanlig å være våken.

 

Må ærlig innrømme at jeg synes det var helt forferdelig å ta ks, men tror ikke min opplevelse er helt vanlig. Selv om det var planlagt, så gikk liksom alt galt fra første stund. De klarte ikke sette veneflonen i armen, stakk vel rundt 10 ganger i hver arm. I tillegg slet de med å sette bedøvelsen, og tilslutt måtte de gå for å hente en lengre sprøyte. Var absolutt ikke noe morsomt. Og i tillegg så satt barnet "fast" når de forsøkte å ta henne ut. Trodde faktisk at jeg skulle dø da begge legene lå oppå meg for å få dyttet barnet ned mot snittet. Tok hele 12 minutter fra de kuttet til barnet var ute, noe jeg ikke tror er helt normalt. Men det er sikkert ikke så ofte det skjer, ettersom jeg hadde et barn som lå i tverrleie.

Den skjære skrape opplevelsen du snakker om derimot, merket jeg ingenting til.

 

Men når det skal være sagt, så er ks en fantastisk ting for oss som ikke kan føde vaginalt. Og alle smerter og "ekle" ting er ingenting i mot det som venter deg senere;) Kan ikke si at jeg gleder meg til mitt neste ks, men gjør det gjerne igjen for å kunne få flere barn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...