Gå til innhold

Litt vondt nederst i magen


solaveia

Anbefalte innlegg

Har litt vondt nederst i magen. E ikke dær hele tia og vare ikke længe av gangen. Gravid i uke 8. E det normalt å ha litt vondt? Ska te lægen på fredagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som de vondtene en har når livmora strekker seg og vokser. Det skjer jo helt ufattelig mye nedi der nå på disse ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va fint å hør ja :) Skjer mye ættersom æ har læst ja. Skræmmende å morsomt på en å samme gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vondt nedert i magen, på venstre side, har hatt det i hele dag. Det føles som "luft smerter" eller sting/hold. Får satse på at det er livmorvoksekramper:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene kvelden jeg la meg, ca 2 uker siden, da fikk jeg veldig vondt i magen. Men det gikk over etter et par minutter.

Var veldig skummelt, men heldigvis ingenting blod og har heller ikke hatt slike smerter igjen. Og magen vokser ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt det nån øyeblikk i sikkert 3 uke..Har hele tia trudd at mensen skull kåm,men d gjor den da ikke :P Men d har vært mye bedre i dag,har næstn ikke kjent nå i d hele tatt :) Har heller ikke blødd eller hadd anna ubehag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har og sånner smerte , så va hos legen men han fant ikke no og heller fikk jeg ikke hør ka d kunne være.. så gikk te jordmora da, og hu sa d va nok på grunn av at livmora strekkes :) var veldig nervøs før jeg dro ner dit :)

 

men viss smertan blir verre og verre så burde du dra me en gang, fikk jeg beskjed om ivertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...