Gå til innhold

Spare penger-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg ha i skapene slik at jeg ikke trenger alle de turene på butikken? (Basis produkter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid pasta og ris. Jeg har alltid masse hakkede tomater, og billige landlord pasta glass. Da kan vi alltids lage middag fordi om det er tomt i skapet.

Vi har alltid løk i kjøleskapet, og en hvitost. Da har vi alltid noe til å mekke middag med, og vi har alltid pålegg, og kan spise knekkebrød om det er krise.

Vi har alltid noen leverpostei bokser i skapet, så vi har pålegg om vi skulle være tom for hvitost. Vi har cornfalkes og andre frokostbalndinger.

Vi har som regel en kjøttdeig i kjøleskapet, de holder seg jo en stund, og går vi en dag over så steiker vi bare ekstra godt, og så blir vi ikke forgifta av den grunn. Har som regel en kjøttdeig middag av en eller annen type i løpet av hver uke så uansett.

Har som regel også en parmesan liggende i kjøleskapet. Grønn og rød landlord pesto er også greit å ha i bakhånd, og de er greie og billige nok.

Tunfisk,og hermitisert mais har vi også som regel. Har funnet landlord tomatsuppe til 12,- for 3 pakker, og vi pleier å ha egg.

Vi spiser vanligvis sunnere mat, men det er greit å ha litt i bakhånd så vi ikke trenger å kjøre fordi vi mangler en ting.

Skrevet

*mel, salt, gjær (tørr), maisstivelse,sukker, grovt mel (kan man bake så mangt)

*tomatpure og annen langholdig hermetikk

*ris, makaroni, pasta

*sauseposer, potetmos poser, suppeposer

*knekkebrød

Og er det langsiktig sparing

Kjøp i bulker på tilbud

*fyll fryseren med billig kjøttdeig og annen frysevare når det er på tilbud

*kjøp stor kvanta toalettpapir og annet det går mye av (om man har lagringsplass)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...