Gå til innhold

fått første time hos JM 25.januar :D


Sjørøveren&Brumlen

Anbefalte innlegg

No begynner det heile å bli ganske så virkelig her altså! :))

Har ikkje turt å glede meg heilt endå pga en SA i oktober, men no er eg 10 uker. Vert kvalm sia eg var 4-5 veker og fekk sjå hjertet slå når eg var 7+2. kvalmen er der endå og magen er så vidt begynt å vise. så no med 2 veke igjenn til 2.trimester tørr eg endelig å glede meg :D

 

veldig spent på første kontroll time, er då ca 13 veke trur eg, så håper å få høre hjertet slå <3 fekk høyre det med førstemann i veke 14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget mitt kom visst ikkje med.

 

Skreiv vel nåkke sånt som at ja, det er herlig når ting ser ut t å gå den rette veien :-) ingenting er bedre enn det :-)

går med deg då og når er din termin solaveia? (veit ikkje om eg skreiv nicket ditt riktig no men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er godt når frykten slipper taket og man tør å tro at dette skal gå veien... :) Jeg mistet i september, og har vært veldig bekymret denne graviditeten. Men nå er jeg 10+0 og går inn i min ellevte uke, hurra! Har hatt en samtale hos lege og jordmor allerede, siden det var mange følelser fra spontanaborten som måtte frem. Nå er det neste kontroll den 11/1 hos lege, og privat ultralyd den 24 denne måneden, jeg gleder meg masse! Når vi har fått sett et hjerte, da skal jeg klare å slappe av ordentlig. :) Magen eser ut, kollegene på jobb sender laaange blikk mot den, men jeg vil ikke offetliggjøre det for alle helt ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fantastisk å sjå hjertet slå!:) det å vete at det faktisk er liv der :) herlig følelse :) eg går inn i mi 12. veke på tirsdag, herlig å snart kunne gå over i 2.tri :D

 

heldig du som kan jobbe! eg har våre sjukemeldt sia i november pga hyperemesis, kvalm og spyr heile dagen :/ begynt å bli riiimelig lei :o

men men, det kjeme no heldigvis nåkke godt ut av det til slutt :))

begynt å få mage eg og no, så no er det en synelig kul der :)

måtte "dessverre" gå ut med nyheten ganske tidlig, når eg var i veke 6. fortalte det til ei som eg trudde eg kunne stole på og dagen etter fikk mamma en gratulasjon på jobb av en kunde. så for at nærmaste familie og venner skulle få høyre det av meg og ikkje jungeltelegrafen måtte eg ha meg ei ringerunde :P menmen, det gjekk no fint og alle vart glade :) men har forhåpentligvis klart å holde det hemmelig for den store allmennheten, er fra en liten plass, så rekna med folk får vite det tidsnok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...