Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 I morgen må jeg ha voksiposen til ungen med i bhg,, Men jeg vil helst vaske den først, for den har ligget ubrukt i noen mnd nå.. Hvilket program skal jeg bruke? Ull eller vanlig? Hvilket vaskemiddel er best å bruke? Har blenda parfymefri og milo..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Vet ikke hvordan det gjøres riktig, men jeg har gjort det feil og hele greia ble krympet og ødelagt. Det var vanlig 40 graders vask. Men den gamle typen voksipose også- fra 1990. Vet ikke om det hadde noe å si. Den ble "tovet" og kunne ikke strekkes ut igjen, så vi måtte kjøpe ny og det ble ikke voksi.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 HALLO, dere mp jo selvsagt bruke ullprogram og -vaskemiddel, om det er vinter voksi med ull inni!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Men hva når det er dun inni og ikke ull?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Tja, ville tatt finvask for å være sikker. Og dun skal jo tørkes i trketrommel med to tennisballler inni,
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Helvette! Voksiposen har ligget i ei vogn i garasjen, og det er blitt tissa på :S Hvordan får man vekk kattpisslukt fra en pose som bare bør renses???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Prøv å legge den ute i minusgrader/fryserern, og rense/vaske den..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har en gammel voksipose med dun. Den har jeg vasket mange ganger. Bruker vanlig 60 grader vask og full sentrifuge. Etterpå tørker jeg den i tørketrommel med 10-12 tennisballer inni. Den blir like fin som om den var ny. De nye voksi posene med ull vet jeg ikke hvordan man skal vaske. Men den jeg har er i bomull og med dunfjær inni, så dette fungerer for min pose.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Ho ho, morsom overskrift... voksipusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå