Ladybugg Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Skal bruke lekegrinden som seng i stua på dagtid, mest praktisk pga har hund. Og så lurer jeg på hva er det man pleier og ha i bunden av den? Har tenkt og ha lammeskinn, men hva for noe mer?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg skal sy om en dyne så den passer nedi. Babyshop f eks selger dyner som passer men de er dyre.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jeg hadde lammeskinn med et babyteppe over
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg kjøpte et golv-pusslespill Da hun skulle sove så la jeg et lammeskinn som hun lå oppå med et babyteppe over henne!
ambumamma Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Har det samme som hun over. Sånn stort mykt puslespill. passer perfekt Koster ikke mer enn en hundre lapp heller, og når man tar den ut av lekegrinda, er den kjekk som underlag på gulvet
Tigergutt Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har kjøpt skumgummimadrass etter mål i fra lekegrinden. Rundt denne har jeg stretchlaken og lammeskinn oppå!
sørlandschips Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Vi hadde et sånn som er beregna for den bruk,kjøpt på utstyrbutikk. Men ganske dyre ja,men kan jo se på finn.no f.eks.kanskje billigere der?
Ladybugg Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2011 Takk for mange gode tips Har sett de dynene i barne butikk, syntes bare de var dyre. Skal sjekke ut de puslespillene, eller kanskje få mannen til og sy om en dyne til og ha i bunden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå