Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Noen som når de pengene kommer inn på konto..eller har vi allerede fått de? Etter jula er det ganske tomt på denne kontoen, og begynner å savne litt penger:p
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Ikke kommet inn enda... Skulle hatt penger jeg også, så venter jeg også...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 De er ikke kommet inn her heller. kommer nok før helgen men når er vanskelig si.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 takk 16.14:) da vet vi det at pengene er der på fredag, selvom jeg skulle ønske jeg kunne trylle å hatt de på kontoen allerede nå
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Kommer likevel til å ringe kontofon med gjevne mellomrom...kunne jo hende de plutselig var der... 16.14
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #7 Skrevet 4. januar 2011 Ingen som har fått noe enda? jeg bruker som regel få det den 3. i hver mnd men typisk at de holder ekstra på det i januar.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Må være første gang jeg virkelig venter på de pengene.. Ikke kommet inn her idag, men håper de kommer i morgen. Sto på Nav sine sider at det skulle komme den 6. nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå