Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Når det er noen du ikke ønsker skal se statusoppdateringer og slikt?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Vet ikke jeg, men lurer på hvorfor du vil dette? Jeg mener, hvorfor være venner da liksom...Har en "venn" som har gjort det med meg. Skulle gratulere med dagen og så var veggen stengt for meg...Ble litt såret jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Fordi jeg skal reise til et land langt vekk, og ingen av mine venner der forventer at jeg skal komme (for jeg har nettopp vært der), og jeg vil det skal være en overraskelse;-) Og nå må jeg sette på limited, for jeg skal be andre venner om hjelp til å samle inn tøy mv. som jeg kan ta med nedover for å gi vekk. Derfor. Ingen planer om å såre noen som helst altså Skjønner at du ble såret, jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Ingen anelse. Men kan du ikke sende brev i innboksen til alle de andre vennene dine da,spøre om de vil hjelpe med innsamling..?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 du kan opprette en gruppe med dem du ikke vil skal se profilen din. Om det bare er statusoppdateringene du ikke vil de skal se, så fikser du det ved å trykke på hengelåsen før du poster, og unntar de fra å se. Om du vil stenge mer for de går du inn på brukerkonto----> personverninnstillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå