Makko med to små gutter Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har flyttet på "landet" og innser at vi må ha en bil til! Skal ha bil til å kjøre/hente i barnehage, ute på tur, og kjøring til jobb. Har en stor bil som fyller våre andre behov i fht til transport av hele familien/ferier etc. Har ca 100 000 å "avse". Setter sikkerhet høyt. Noen forslag?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er veldig glad i golf da! fantastiske biler på alle mulige måter! Men hvor mange barn har dere f.eks da?
Makko med to små gutter Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 hehe litt relevant ja. Har (snart) to barn. Må altså ha plass til 1 bakovervendt "stor" sete, men er da ikke avhengig av å måtte ha noen i forsetet. Hadde vært fint med plass til et hundebur og, men ikke et krav.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26118382 Denne hadde jeg ville kjøpt om jeg hadde kunnet! Selv om det er en litt småstor bil så bruker den ikke mer enn en ganske liten bil! så har man plass til det man vil!
Randi:-) Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Vi kjøpte en Peugot 307 sw til bil nr 2. det er veldig god plass i den og bilstolene står godt. Det er en liten stasjonsvogn, vår er godkjent for 7 seter. vi bruker den mye mer enn vi tenkte fordi den er så praktisk Når vi nå blir 5 regner jeg med det er den vi kommer til å bruke mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå