Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Dette kan bli et godt år. Hittil i år, dvs fram til og med dag tre, har jeg funnet (som i "liggende i veikant") to trekasser, som skal bli (har blitt) til tidsskriftoppbevaring, og så "noe" som er av tre og kjempegammelt og slitt og grått og utskåret og kanskje en gang var et bordbein eller en sengestolpe eller noe sånt, som jeg skal skru knotter i og ha til knaggrekke. La den gode trenden fortsette.
Anne-B. Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det er jammen noe annet enn å bli latterliggjort av teite kjerringer med teit navn på Finn fordi man vil benytte Finns betalingsgaranti når man vil kjøpe trekasser av dem. Hvem er det som slenger slike fra seg? Er det mulig? Og hvor bor du hen? For dit vil jeg også flytte, har hørt rykter om at de selger ubrukte kåper fra Noa Noa på loppemarked der også.
Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Finn er av og til djevelens forgård. Det var nyttår, serru, og de med mye penger kjøpte sånne megabatterier som kom i trekasser - og selv om det ikke er de mest fancy og fine er de hhv svartmalt med bokstaver i hvitt og natur med bokstaver i sort - egentlig ganske kule og med litt sandpapir ble de superkule. (Mitt fyrverkeri var absolutt ikke i den klassen så der er det bare papp og svidde rester igjen...) Du har stående invitasjon til loppemarkedsesongen, selvsagt. Med mindre du bruker samme str i klær og sko som meg. Den kåpa er gull.
Gjest amandine Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Det er bare snakk om å ha øynene med seg;-) Heldige damen!
Tokatter_USA Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Mannen kom hjem med en stor, blank skiftenøkkel i går, som han hadde funnet i veikanten. Det er et fint sted å shoppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå