Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Hvor mye betaler dere som er alenemor/far i husleige, og hvor stort er leiligheten/huset? Jeg belarer 3500kr i mnd, og her er det 50kvm..!stue, kjøkken,bad (med toalett inni et bøttekott, omtrent) to soverom, men kun et er i bruk da det andre soverommet har en hjemmelaget etasjeseng som tar all plassen...Så der blir det bare plassert kasser og div.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg betaler 7000 i mnd og har en leilighet på nesten 100 kvm! Det første du møter når du kommer inn er en gang, så stue/kjøkken i ett, så en gang til, 2 soverom (store), ett bad og ett kott:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 ååh, Misunner deg! Her er leiemarkede kjempe lite, å det som er stort, er opptatt å vil nok ikke bli ledig på lenge! Å plassen minker mer og mer! Du har det virkelig flott (høres vertfall ut som en drøm for min del) HI !
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 8000 kr for 70 kvm. Grei størrelse, men er såå lei av å bare ha et soverom!! Også er planløsningen her veldig dum, så kjøkkenet er langt og smalt. Nei, hadde det ikke vært så veldig dyrt å leie her, hadde jeg flytta, men tør ikke ta sjansen..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg eier i borettslag. Har ca 125 kvm, og betaler ca 7 200 inkl husleie og lån
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Hmmm betaler 7500 for 2 roms på 52 kvm. Ok leilighet med balkong, husleie inkluderer fyring og v.vann, men skulle gjerne hatt et lite soverom til..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Betaler 6200,- for et lite hus på 2 etg., stor parkeringsplass og to veranda (en i 1etg. og en liten i 2etg.) Stor gang, bod, bad, kjøkken og stue i 1etg. Alle med varmekabler i gulvet. 3 soverom og loftstue i 2.etg. Huset er på 82kvm.
Noah 08. Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Eier i borettslag. Leilighet i 2 mannsbolig,64 kvm,2 s.rom,kjøkken,stue,gang,bad,bodplass + vaskerom i kjelleren,stor veranda + hage 6000 inkl. lån og husleie.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg eier. Ca. 80 kvm. 3 soverom. Oslo. 9000, der 4000 er husleie og resten lån.
unnl Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 5100 i mnd i avdrag på boliglån. Eier enebolig på 200 kvadrat.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2011 #11 Skrevet 4. januar 2011 Eier leilighet..74 kvm med to soverom. Betaler 7800 i lån og må da sette av litt i mnd til det kommer komunale avgifter osv ett par ganger i året da det er selveier. Håper renta ikke stiger;) men nå er det bedre å eie enn å leie... men vanskelig å få nok lån da de tar høyde for høyere rente når de regner.. her har pappa endel av lånet i sitt navn og jeg resten i mitt... god løsning da jeg hadde måttet betale like mye for å leie en bra leil...
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Jeg og lille jenta bor på 45 kvm og betaler 5000 inkl strøm. Fin planløsning så det virker større. Men bare et soverom og litt trangt der. Men så er hun bare 6 mnd så det går noen år til. Har stor uteplass og hage.
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Jeg bor på 80 kvm, med mine 2 barn. 2 soverom. gang, stort bad, og stue og kjøkken. hage og veranda.. 9000 kr mnd + strøm.. Dyrt, men det går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå