Gå til innhold

Vanskelige nyheter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg henvist til utredning ved hjertepoliklinikken. Jeg fikk påvist en bilyd på hjertet og bilyd på halsarteriene under svangerskapet. De trodde det ville gå over, men det har det ikke gjort.

Så nå skal jeg utredes for mulig hjertefeil.....jeg har så vondt inne i meg!!!

Er alene med lille skatten og pappan stiller ikke opp. Hva skjer med henne om jeg må opereres og blir lenge på sykehus? Hva om alt går galt og jeg dør????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, sjønner at det er ekkelt og at du blir redd.

Men bilyd på hjertet og på halsarteriene spesielt er faktisk ganske vanlig.

Moren min har det og de fant det ut helt tilfeldig, hun måtte ha hjerteregistrerings utstyr på seg i ett døgn så sjekket de etterpå hvordan "grafene" hennes var ang hvilepuls og alt annet. HELT FINT!

Det var ikke noe i veien med hjertet hennes, men hun måtte gå på kontroll av og til, sykle og slikt hos hjerte spesialist mens de registrerte alt. Plutselig en dag fant de ikke bilyden lenger ;o)

Prøv og ikke tenk så mye på det før du har vært hos spesialist, for det er faktisk ganske vanlig ;o)

Hvis de skulle finne at du har en hjertefeil kan det være at du blir medisinert også kan du ta det fra der...

Lykke til iallefall

Skrevet

Hjertefeil er en av de tingene de virkelig er flinke med i dag!

Noe familie som kan stille opp?

Noen venner som kan stille opp?

Naboer?

Utrolig hva man finner av hjelpsomme hender i en vanskelig situasjon har jeg opplevd!

Hvis du ikke klarer å finne noe selv, så anbefaler jeg deg faktisk å ta kontakt med barnevernet. De kan hjelpe til i slike situasjoner. Barnevernet er ikke bare der for mishandlede og neglisjerte barn, men også for personer som deg (eller egentlig ditt barn da) som kan trenge hjelp for en periode.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

sønnen min på 15 har bilyd, og kommer alltid til å ha det

grunnen hans er ett hull i hjerteskilleveggen. Siden det er lite, så er det ufarlig og han er "friskmeldt". De sa på hjertepoliklinikken at det var flere som ikke visste at de hadde den feilen før de var gamle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...