Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg var på ultralyd idag og fikk se kjønnet til lille babyen i magen...og det var en gutt...og det eneste jeg føler er skuffelse...kanksje ikke så mye for at denne er en gutt, men for t dette blir vår siste og jeg aldri kommer til å få en jente baby. aldri til dra rundt å kjøpe rosa klær og hårpynt, eller gjøre noen av de disse mamma-datter tingene, eller ha det mor-datter-forholdet. Hvorfor kan jeg ikke bare være glad? den lille i magen var jo frisk?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 kanskje skal du gi deg selv litt tid.du ER jo glad for babyen din!og når du finner ut at en gutt er like mye verdt som en jente så kommer du til å tenke annerledes.ok,du kommer aldri til å kjøpe rosa ting,stelle håret hennes med sløyfer,men det er mer i et liv en akkurat dette. men jeg skjønner deg godt.har to gutter og vil ha enda et barn.ønsker jo selvfølgelig å få en jente,derfor kommer jeg ikke til å ville vite kjønnet påUL nettopp fordi jeg ikke vil bli "skuffet".så får heller overraskelsen være til fødselen er overstått. du får bare omstille tankene dine,en gutt er jo helt fantastisk!så lenge han er frisk,det er det som er viktig. lykke til som guttemamma damdet er herlig,det vet jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Veldig mange mødre føler et snev av skuffelse når de får vite at de venter en gutt, på samme måte som mange menn aller helst ønsker en guttepjokk. Helt normalt, og selv om det høres forferdelig ut så er det bare sånn det er. Skuffelsen går over når du blir kjent med din lille gutt, for du innser raskt at du ikke ville byttet ham ut;) Men savnet etter en jente forsvinner nok ikke, selv om det blekner. Jeg fikk jente først, deretter gutt. Var sikker på at jeg var best som jentemamma, så jeg ble skuffet og nervøs da ultralyden viste gutt andre gang. Nå er han gullklumpen min! Gratulerer med nok en gutt, ta tiden til hjelp du=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er jente-mamma og har aldri dratt rundt for å kjøpe rosa klær, hårpynt og stæsj. Hun er et barn - IKKE en dukke! Vær fornøyd med gutten din du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå