Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forkjølet, men mener man ikke kan skulke jobb bare av den grunn.

Men jobben min i kveld vil i hovedsak være å fungere som en slags badevakt, sannsynligvis i bassenget, og ikke på land.

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede, de er ikke utagerende.

Temperaturen min er på 37, 3, og det er jo ikke så mye, men den blir vel normalt høyere på kvelden? I tillegg er stemmen min nesten borte.

Hadde det vært en vanlig kveld i boligene hadde jeg nok reist, men er i tvil siden det er snakk om bassenget. Gå fra et varmt og fuktig basseng og ut i 15- 20 kuldegrader? Eller er ikke det så nøye lenger?

Hva mener dere? Bør jeg bli hjemme eller kan jeg jobbe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du deg ellers i fin form og bassenget er varmt, så hadde jeg reist, men ta med deg hårføner. Ta ev på shorty slik at du ikke blir kald i bassenget.

Skrevet

Formen ellers er det ikke noe å si på, jeg er forkjølet, men føler meg ikke syk:-)

Jeg tar sjansen og prøver jeg.

Skrevet

jeg har 37,3 og hoster som en gud og føler meg sjuk som faen.. jeg hadde ikke reist :P men hvis du ikke føler deg sjuk, er det jo som hun over sier.. ta med føner.. og gode varme klær og ha på når du skal ut igjen...

Skrevet

Det er rart hvor forskjellig man opplever forkjølelse/ sykdom. Jeg og sønnen min er somregel bare forkjølte når vi er forkjølte, litt tungvindt med rennende nese og hosting/ sår hals. Mens dattera mi og mannen (selvfølgelig) blir syke når de er forkjølte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...