Gå til innhold

Min lille engel


Eva ^^,

Anbefalte innlegg

Hun vart dødfødt i uke 28. det var i 2007. september samme året spontanaboterte jeg i uke 9..

 

Men med lille jenta vår så var ingenting galt med henne, hun var en helt friskt jentebaby. Tok odupsjon på henne, men de fant heller ingenting der.

Så jeg har lurt litt på.. Er det vanlig å ha kynnere når hun allerede var død i magen? Har lurt litt på det og har glemt å sourt sykehuset på alle etter kontrollene.

 

Jeg tror også at det har skjedd noe feil ved sykehuset, men er ikke sikker eller har ikke noe bevis. Hvordan kan jeg få vite slikt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist å lese det du skriver. Jeg har selv mistet gutten min i uke 41+4. Hjerte bare sluttet å slå. Jeg hadde kjent masse liv kvelden før. Morgenen etter våknet jeg med en helt stram mage... hadde kontinuerlige kynnere så jeg ringt føden og fikk komme på en sjekk. Da fikk vi den grusomme beskjeden om at gutten vår ikke levde lenger. Han hadd mest sannsynlig dødd ila natten. Så til et svar på spørsmålet ditt: Ja man kan ha kynnere selv om barnet i magen er død. Livmoren begynner å jobbe for at barnet skal komme ut.

 

Men jeg vil uansett anbefale deg å ta kontakt med sykehuset og forklare dem at du sitter igjen med flere ubesvarte spørsmål. Håper du får svar på dine..

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja livet kan være så forbanna urettferdig noen gang.... 3

 

Okei, så fint å høre at du sier det.. Da er det spørsmålet ute av verden vertfall..

Ja, kanskje det, har liksom ikke vist hvordan jeg skulle gå fram..

 

Takk for at du tok tid å svare, klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja livet kan være så forbanna urettferdig noen gang.... 3

 

Okei, så fint å høre at du sier det.. Da er det spørsmålet ute av verden vertfall..

Ja, kanskje det, har liksom ikke vist hvordan jeg skulle gå fram..

 

Takk for at du tok deg tid å svare, klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig med deg EvaIselin. Dette unner jeg ingen andre. Vår historie er nettopp blitt postet her inne.

 

Ord blir på alle måter fattige i den situasjonen vi er i nå, men tro meg når jeg sier at ting blir lettere etterhvert. La oss også håpe og tro at man kan bli gravide på nytt, og ikke erstatte engelen man har mistet, men heller minnes, og gi et tilskudd i form av lillebror eller lillesøster til englebarnet vi har mistet.

 

 

Kondolerer og sender en varm klem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...