Gjest Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet hvor man kan få kjøpt alrighte hverdagskjoler, type jeg kan bruke på jobb (sitter i resepsjon), men ikke for pyntet. Strikkede kjoler etc ?
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har kjøpt mange slike på Cubus. Kan ha tights under mange av de :-) Nå vet ikke jeg om du tenkte nettbutikk, da. lykke til :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Tenkte egentlig vanlige butikker ja:-) Takk for svar, da skal jeg innom Cubus snart:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jeg liker en del av kjolene på Zara. Men desssverre bor jeg ikke i Oslo selv, så da jeg kom meg dit var de utsolgt i min størrelse. Ellers har Gina Tricot av og til.
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Ja bor ett stykke fra Zara selv. Synes Gina Tricot er for litt slimmere personer enn meg... hehe..Er ikke tykk-tykk, men har noen kilo for mye, og kjolene kan ikke være så tettsittende. :-) men heller ikke telt.. Æsj synes det er vanskelig.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Skal du bruke med tights under eller bare strømpebukse? For om du skal ha tunikakjole tror jeg du finner noe på Gina T uansett. De er jo ville etter tunikaer der. Men skjønner hva du mener om kjolene...
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Vet ikke.. er uerfaren med tights egentlig.. og det blir jo å bruke støvletter til... føler jeg får tykkere ben med tights enn med strømpis..hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 He he, jeg misliker tights selv, bruker kun kjole-kjoler med strømpebukse. Støvletter/vintersko på vei til og fra jobb og små innesko på jobb, type ballerinasko f.eks. bruker jeg. Hmmm... hvor har jeg kjøpt da.. Hm? Vero Moda...
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Ja jeg får ta en kjapp runde etter jobb å kikke. :-) Takk for tips:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 jeg har funnet henne tonekirstine.blogspot.com tror hun syr på bestilling, ei venninne av meg skulle iallfall høre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå