Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 kan ikke tro at et helt år er over allerede!min kjære lille søte 1-åring skal begynne i barnehage!hjertet mitt blør!han er jo så liten!ikke kan han gå,ikke snakke,ikke helt spise selv og alle de andre barna er jo mye større enn han. kjenner at jeg gruer meg veldig til hverdagen setter inn for fullt igjen,begge to i 100% jobb,to barn i barnehage,ta buss fram og tilbake,hente,levere,skynde oss hjem,spise middag,barne-tv og så natta! noen ganger hadde jeg virkelig ønsket å kunne vært rikere slik at jeg kunne blitt hjemmeværende for enda et halvt-ett år... er skikkelig lei meg for at det stressfrie livet er over... flere i samme båt?
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Akkurat det samme her! Jenta mi på 13 mnd begynner i barnehagen i morgen.. Og da er det tilbake i full jobb for meg igjen. Synes det skal bli godt å "bruke hodet" litt igjen for min egen del,men synes det er helt forferdelig at jeg nesten ikke får tid sammen med jenta mi lenger. Det at noen andre nå omtrent skal oppdra henne. Får helt vondt i magen av å tenke på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå