Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Vi har svart sofa og svarte møbler og synes det er så kjedelig. Har tenkt på å hive på noen røde tepper på sofaen, røde duker osv for å friske opp litt men vet ikke helt jeg, er så elendig på sånt! Noen med noen gode tips til å gjøre det litt mer feminint!? Møbelkjøp er ikke det som kan prioriteres akkurat nå så må være noe som ikke er så veldig kostbart
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Svart og rødt sammen blir veldig maskulint. Ville myket det opp med hvitt, lyst grått eller lys beige. Lyse blomster, hvite lys og hvite (lyse) duker.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Stoffputer og et litt fargerikt pledd kan gjøre susen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Jag har også svarte møbler for det meste, og bruker mørkelilla og brunt for å gjøre det litt "varmere". Bilder på veggen, og grønne planter (levende eller falske) gjør også susen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Søk på interiørblogger og finn noen du liker der. SÅ kan du kikke omkring i butikker og bruke tid på å finne ut hva du liker. Jeg har selv mørkegrå sofaer, mørkegrått flossteppe og grå gardiner i tillegg til halvpanel som er malt i en lys går farge og hvite vegger over.. Men jeg elsker sterke farger, så jeg har brukt turkis og rosa i noen puter og bilder som henger over sofaen.. Og så er jeg bevisst på å ha en og annen vase i en knallfarge + noen telys i sterke farger.. Skal bytte ut teppe med et hvitt når sommeren nærmer seg og gardinene skal også være hvite..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Så koselig med så mange svar! Tusen takk for tips Tror jeg får ta en liten tur på Ikea kanskje og handle noen duker, puter og lys Så kanskje det kan se ut som det faktisk bor noen her, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå