Gå til innhold

Noen som har lagt på seg i jula :-p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp, har gått opp 3 kg, men det er fordi jeg har spist og kost meg. Ikke spist for mye, men jeg har spist brød, kaker, osv osv. Tåler ikke karbohydrater. Så nå er jeg tilbake på ketolyse, og de 3 kiloene har gått av meg... da er det bare 30 igjen! HOho

Skrevet

Det var jo ikke så ille da. Går nok fort av når du er tilbake i hverdagen igjen :o) Her varierer det ca 1,5 kg fra dag til dag, men har ikke merket noe permanent økning etter jula...

Skrevet

aner ikke. Driver ikke å veier meg sånn utenom spesielle anledninger som operasjon og sånt.

Men jula har vært mye stress og liker heller ikke julemat, så tipper jeg ikke har gjort det.

Skrevet

Jeg har også spist lavkarbo siden mai, vært i ketose fram til desember. Men i jula har jeg spist som alle andre, så 1 kg er vel ikke ille alikevell. Har hørt om mange som raser opp i vekt når de begynner igjen med brød og sukker. Men jeg må passe meg nå,har endelig normal bmi,hadde blitt veldig skuffet hvis jeg ødelegger det nå.

HI

Skrevet

Husk Fettjevndøgn natt til mandag 3. januar!! Det betyr at badevekten skal stilles 4 kilo tilbake.

Da har jeg faktisk gått ned 2 kg hahahaha

Skrevet

Jeg har gått opp 2,5 kilo i jula /adventstiden.

Jeg spiser lavkarbo til vanlig, men har tatt helt av i desember. Kaker, brus, brød og poteter. Alt det jeg nekter meg selv til vanlig. I morgen åpner barnehagen, så da er moroa slutt.

Skrevet

Har vell gått opp 1 kg eller så, men er gravid i uke 35 så er nok ikke for jeg har spist for masse.

Skrevet

Har gått opp 1 kg her også :P og når jeg har 30 kg for mye fra før så har jeg litt av en jobb her ja :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...