Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg sjekket bleiepriser hos Kiwi, Rema Spar og Meny idag. Bleiekrigen fortsetter på ubestemt tid, fikk jeg opplyst. Haha! Dette er knall, jeg har ikke hamstret noe, nettopp fordi jeg ante at dette ville skje... Så dere som hamstret, det var absolutt ikke nødvendig!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jaja vi slipper nå å kjøpe bleier på en stund da:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Da er bare din kiwi butikk litt seint ute med å endre prisene... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028639
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Da taper jo Kiwi kunder, når andre butikker fremdeles vil holde prisene nede en god stund...
Mia2011 Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Da er du nok feil informert, jeg fikk nemlig følgende svar fra Kiwi idag, etter henvendelse pr. epost: I 2011 får du hver 4.Libero bleiepakke uten å betale. Med vennlig hilsen **** *** ******* Kategoriansvarlig KIWI NORGE AS Men du mente det kanskje slik??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Ja hahaha, der fikk vi den.... Jeg tilhører de dumme hamstrerne... ååååå så dum jeg er, hamstret bleier når vi har masse plass til oppbevaring, de går ikke ut på dato med det første, vi har ikke tapt penger, men ville spart om de økte prisen... ja hahhahahhhahhahaha det var ikke nødvendig, bare inmari deilig å slippe å gå i butikken å handle bleier for en stund! Men alltid flotters med en snørrvalp som kan fortelle meg hva som var nødvendig eller ikke for meg...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 ?? Du var smart, Kiwi har skrudd opp prisene på Libero Rema er fortsatt usikre, så det er ikke sikkert HI skal få æren av å gni seg i hendene så lenge til
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 ja hva var det jeg sa... sier jeg bare da
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Jeg var på Rema idag og fortsatt under 5 kr for landlord bleiene
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Billigere Libero enn det Kiwi har solgt i høst tviler jeg på at vi får. 4pakker for 46,90. Hørte at Rema nå har satt prisen til 39.50 pr/pk. og 2 for 1, men dette blir jo omtrent 20 kr pr/pk. Så jeg har hamstret Libero hele høsten og kjip som jeg er så angrer jeg fortsatt ikke på det!! For er det noe jeg har lært så er det at: "Man blir ikke rik av å tjene,men av å spare"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå