MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Det har jeg drømt mange ganger!! Skikkelig ekkelt altså... man blir så glad når man våkner og innser at tennene er der de skal være Har lest litt om dette, fordi jeg drømmer det så ofte.. og det skal visstnok bety at det er noe du vil gjøre som du ikke får gjort... noe du vil si som du ikke får sagt.. et eller annet som du gjerne si til noen men du får ikke satt ord på det.. ellernoe sånt Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen her, men det er hvertfall det det liksom skal bety
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har blitt fortalt av en drømmetyder at det at man mister tennene har med løgn å gjøre. At man lyver eller holder noe skjult
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Og så kan jo jeg slenge på at jeg har lest det betyr savnet av tapt ungdom og uskyld. Bare sånn for å gjøre forvirringen total liksom.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Her er forklaring på når du drømmer om tenner: Tenner : Skjeve tenner betyr løgn, liten selvrespekt eller usikkerhet. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Se eventuelt hoggtann.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har hørt at man gjerne kan drømme dette om man har dårlig samvittighet for noe. Kanskje for noe du burde gjort for lenge siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå